GÉPEINK

HONDA TRX250EX 

Honda TRX250EX a csapatban 2 is van belölle!

Kereskedelmi ára: Kb 1 millió Ft
Motortípus:          Levegőhűtésű, szárazkarteres négyütemű egyhengeres OHV
Hengerűrtartalom:    229 cm3
Furat x löket:       68,5 × 62,2 mm
Kompresszióviszony:  Nincs adat
Keverékképzés:        22 mm fojtószelepes porlasztó
Teljesítmény:        21LE
Forgatónyomaték:     Nincs adat
Gyújtás:             CDI
Indítás:             Elektromos
Sebességváltó:       5 fokozat + hátramenet
Szekunder hajtás:    Direkt kardánhajtás
Első felfüggesztés:  Független keresztlengőkaros felfüggesztés
Hátsó felfüggesztés: Központi rugós lengővilla
Első fék:            O 174 mm-es hidraulikus duplatárcsafék egydugattyús féknyereggel
Hátsó fék:           O 140 mm-es szigetelt fékdob
Első kerék:          10 × 5,5AT sajtolt alumíniumkerék
Hátsó kerék:         9 × 8,0AT sajtolt alumíniumkerék
Első gumi:           AT22 × 7-10
Hátsó gumi:          AT22 × 10-9   
H x Sz x M:          1735 × 1062 × 1073 mm
Tengelytáv:          1124 mm
Ülésmagasság:        794 mm
Szabadmagasság:      149 mm
Saját tömeg:         158 kg
Üzemanyagtank:       10,2 l 
Általunk GPS-el mért végsebesség:         83,8 km/h

Nah én már más tészta vagyok! Én nem kímélem a gépemet!a 250-es remek quad! Aki megbízható, erős gépet szeretne
 venni, annak ezt ajánlom!  Riachardó a falkavezér

gGAbesz kíméli a gépet! Vigyáz rá, törődik vele!(persze nem mindíg) Kicsit még bizonytalan de majd belejön! Mindenben támogatjuk, pénzt, és benzint ne kérjen csak...

SUZUKI LT-Z400 

Suzuki LT-Z400 az eőgép


Motor típusa:         398 cm3-es négyütemű
max teljesítmény:     48LE
Hűtés:                Vízhutés
Karburátor:           Mikuni BSR36
Sebességváltó:        5 sebesség (hátramenettel)
Hajtás:               Lánchajtás 
Első felfüggesztés:   Független dupla A-arm
Hátsó felfüggesztés:  gáz/olaj lengéscsillapító
Első fékek:           Tárcsafék
Hátsó fékek:          Tárcsafék
Első gumik:           AT 22 x 7-10
Hátsó gumik:          AT 20 x 10-9 
Hossza:               1830 mm
Szélessége:           1165 mm
Magassága:            1160 mm
Tengelytáv:           1245 mm
Saját tömeg:          169 kg
Ülés magasság:        810 mm
Üzemanyagtartály:     10 l
végsebesség:          120 km/h ( +/- 10 km/h)

Tomi jól nyomja a quadozást! Ez a gép brutál erős! Szinte már a kezelhetetlenség határán van az 50 paci! De nagyon jó gép! gGAbeszt ezért balesetmegelőzési céllal egyenlőre eltiltottuk tőle...

KEEWAY

A Keewy is szedi csülkeit! Bár nem a Hungaroringre tervezték...
Hossz               1950 mm 
Szélesség           1110 mm 
Magasság            840 mm 
Tengelytáv          1290 mm 
Hasmagasság         135 mm 
Száraz súly         238 kg 
Motor típus         1 hengeres, 4 ütemű, vízh. 
Furat / Löket       69 X 66,8 mm 
Hengerűrtartalom    248 ccm 
Max teljesítmény    11 kW 7500/1min 
Max nyomaték        18,5 Nm 5000/1min 
Fékek első / hátsó  2 tárcsa/tárcsa 
Első kerék          21 X 7 - 10 
Hátsó kerék         22 X 11 - 10 
Max sebesség        60 km/h 
Fogyasztás          3,2 l/100 km 
Üzemanyag tank      9,3 liter 
Gyújtás             CDI 
Sűrítési            arány  9:1 
Indítás             Önindító 
Kuplung             Automata + Irányváltó 
Akku                12 V 9 Ah 
végsebesség:        60 km/h

Mike egy higgadt quados! Mottója: lassan de biztosan! Nagyon meggondolt, és ez  előnyére válik !!